
- Tudja, mi az a TÉR?
- Az Ön szervezetében minden munkatársnak pontos munkaköri leírása van?
- Fel tudja sorolni a szervezete 5 legfontosabb értékét?
- És munkatársai fel tudják sorolni ezeket?
- Hallott már arról, hogy a szervezet működésében megjelenik a tulajdonosok és a vezetők viselkedése?
- Az Ön szervezetében rendszeresen fejlesztik a munkatársak készségeit, képességeit, hogy nagyobb teljesítmény érjenek el?
- Az Ön szervezetében előfordulnak konfliktusok? Milyen gyakran?
- Hogyan kezelik ezeket?
- Hallott már a munka-család konfliktusról?
- Ismeri az OCB vagy a CWB fogalmát?
- Hallott már a szervezeti azonosulásról?
- Hogy érzi, munkatársai elégedettek a munkahelyükkel? És Ön?


- Nagy a fluktuáció a szervezetében vagy annak egy részén?
- Átlagosan hány napot töltenek betegállományban a munkatársai?
- Mindezek mekkora hátrányt okoznak a mindennapi működésben?
- Mennyibe kerül egy helyettesítő vagy egy új munkatárs betanítása?
Minden szervezet egyik legfőbb értéke az ember.
Kérdéseink a szervezeti tünettan körébe tartoznak. Ha szeretné megoldani ezeket, és az a célja, hogy egy jól teljesítő, jó hangulatú, megfelelő szervezeti kultúrával rendelkező, folyamatosan fejlődést mutató szervezete legyen, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot.


A SZERVEZETEK EGY DINAMIKUSAN VÁLTOZÓ VILÁGBAN LÉTEZNEK, AMI HATÁSSAL VAN RÁJUK.
Ez nemcsak a külső környezet változását jelenti, hanem a belső környezetét is, hiszen az egyes emberekre is hatással vannak ezek a dinamikus folyamatok.
Az egyik legnagyobb kihívást az alkalmazkodásban rejlő rugalmasság jelenti mind a szervezet, mind tagjai számára. Alapvetően mindannyiunkat a biztonságra törekvés jellemez, amennyiben ez a biztonság veszélybe kerül, csökken a teljesítmény, növekszik a stressz.
Szervezeteinket azért fejlesztjük,...
hogy fenntartsuk és növeljük a teljesítményt, hosszú távon biztosítsuk a változások ellenére stabil működést.


A SZERVEZETFEJLESZTÉS TÖBB SZINTEN ÉS KÜLÖNBÖZŐ TERÜLETEKEN VALÓSULHAT MEG.
Szervezeti szinten – a teljes struktúrát és annak működéseit tesszük a vizsgálat és az azt követő fejlesztés tárgyává.
Csoport szinten – az egyes területek, szervezeti egységek struktúráját, működését vizsgáljuk.
Egyéni szinten – a munkatársak kompetenciáját, feladatkörét, teljesítményét helyezzük a középpontba.
MÓDSZEREK
Az egyes fejlesztési szinteken más-más módszer alkalmazása vezet hatékony fejlesztéshez. Ezek lehetnek rövid tréningek, csapatépítés, egyéni tanácsadás vagy coaching, de hosszabb perióduson át folytatott edukációs megközelítésű egyéni vagy csoportos programok is.
